Lycklig lr inte?..

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på länge, och jag ber om ursäkt för det. Men har inte haft ork eller motivation att ens sitta vid datan, och har jag gjort det, har jag gjort massa andra saker..
Men men, nu kanske jag orkar de lite mer, vädret gör en så lycklig =)... Och låten ja la in i förra inlägget gör mig också lycklig..
Men frågan är hur lycklig jag är..? Jag har tyvärr inte svar på det, för de känns som att jag bara gör fel hela tiden, och känner mig allmänt blä. Fast jag mår för omständigheterna bra...

Id would do anything for love <3
Så sant, som det är sagt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet att jag alltid finns här för dig gumman :) Jag älskar dig över allt annat på denna jord, du och jag for ever and ever

2008-05-05 @ 20:59:44
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0