Ideologier!

Ja de står som ett jävla dollar tecken i mina ögon nu. Nu är de Ideologier som gäller att plugga på för hela slanten... Och ja, Politik är skit intressant, men jag börjar bli osäker på var jag ligger på skalan, var sjukt säker förut men just nu vet jag inte.. haha kan bero på alla snygga unga  föreläsare som vi fått lyssna på, inte vet jag xD

Förutom ideologier känner jag att just nu vill jag bara ha Sommarlov, jag vill sätta igång me alla mina planer jag har för sommaren, vilket inte är så många, men jag har peppat mig själv till att göra saker varje dag, som de inte finns tid att göra så länge skolan håller på!

Juste, jag håller på att storkna, min jävla hals vill inte bli bättre, haft ont i den nu i snart två veckor, de är inte KUL! Fick tid hos doktorn kl 10.00 på Torsdag, men seddu den tiden kan jag inte ta (de va mamma som beställde tid) för att jag har Nationella läs och hör förståelse i Engelska B då, så kan inte göra de.. Så får väll se om jag kmr till doktorn i veckan alls eller inte..=(

Nä nu måste jag sticka och plugga, fyfan men sånt e livet =)
Pusshej leverpastej..

P.s jag gick emot min tro igår.. (Inte att jag e kristen lr något) Men jag gick på Bajen match, fyfan xD Synd att inte Gefle kunde hålla undan :P D.s

Kommentarer
Postat av: Sandra

men du måste erkänna att det var en härlig stämning på söderstadion? :)

2008-05-13 @ 22:40:20
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Linnea

Naw, stackars dig ;) jadu hoppas inte du missa nationella idag. för det var ju så sjukt spännande och lärorikt. pff..

2008-05-15 @ 19:07:06
URL: http://twerds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0