Söndag - Du räddade min helg <3

Hejsan!
Sitter i skolan på 2 timmars rast. Har typ inget att göra än att spela kort och lyssna på musik så gick in hit och kollade först Emils  blogg, yay jag var nämnd ^^ hehe =) Och nu ska jag blogga om helgen, eller nja delar av det!

I Fredags var jag i Tumba, skulle jag aldrig varit, DU var ju en idiot så vad fan gjorde ja där, iaf, I Lördags var jag i Akalla och träffade släkten, och min kusin anna jag inte träffat på 4 år typ. Väldigt trevligt, efter det åkte jag hem, försökte övertala Emil att komma och sova hos mig, men de vägrade han juh xD Fegis ^^
haha, så jag fick se på melodifestivalen (BTW tyckte jag inte Hero skulle vinna).. SOmnade vid 22, men emil den jäveln ringde och väckte mig vid elva och trodde ja va sur på honom för han inte kom och sov hos mig, men klart att ja inte var. Sen låg vi å prata i telfon typ till 2, stackarn skulle upp halv 7 men men =)

Söndag = Blev helgens bästa dag <3
Sov till halv elva, sjukt skönt =) gick upp och duschade och tog de lugnt. Loggade in en stund på datan.
Kl 16.00 skulle jag vara i Älvsjö och träffa Emil, och där var jag, strax efter 16.00. Men tror ni jäveln kommer ut? nej han kan inte komma ut förns 17.00 så jag fick gå runt och så i en timme. Åt en isglass för att fördriva tiden och pratade i telefon =)
Tillslut kom han iaf ^^ Hehe blev bara typ 5 min att prata men bättre än inget iaf ^^. You maked my day sötnos <3

Men när ja skulle hem, var de en läskig gubbe som följde efter mig, mindre roligt, men jag skakade av mig honom och åkte hem och kollade på Andra Avenyn och Parlamentet <3 Sen somnade ja mitt i Wallander ^^ MEn hade redan sett den =)...

Sötnosen skickade 2bilder till min mobil idag =) Väldigt snygga ^^ <3

Nä nu ska jag hämta min väska och läsa punkt se om Djurgårdsmatchen ikvä ;-)

pussar <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohoo du har äntligen uppdaterat !
Nu fick jag något och läsa för en gångs skull :P Haha ses i morgon :)

2008-03-17 @ 14:16:28
URL: http://Sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0