Skola igen!

Nu var de dags igen, skolan, vafan, ja vill ha lov, vill inte gå i skolan, göra massa arbeten de e bara jobbigt ju!

Jag vill ha lovet tillbaka, ja hann inte göra så mycket som ja borde hunnit,.. blää!

Gick till skolan, någorlunda glad, wiiie, strodde jag, haha visst att engelskan va skit kul men lång, men efter de, tjafs bla, bla bla, de slutar aldrig =) och yttrar man sig blir de bara värre, så kanske ska hålla käften =)

Mår iaf okej idag, dock saknar jag honom, men vad ska ja göra? Kommer jag någonsin träffa honom igen? Ingen vet, inte jag, inte han, så ja får väll bara hoppas...

Nä nu orkar inte ja skriva mer, för jag har varken orken, eller viljan, och nu ska jag hoppa i duschen, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0