Sjuk - På ett lov!

Hejsan hoppsan. Eller ska ja säga Snorhejåhå.. USCH

Jag har gått hela detta nya år och sagt:
- Gud vad skönt att jag inte blivit sjuk något, ingen förskylning eller så som alla får..
TROR NI INTE JA GÅTT Å BLIVIT FÖRSKYLD, just när de e lov!
Fan vad jag hatar det rent utsagt. Tur är att jag än så länge får sova ordentligt och inte vakna av att jag mår dåligt eller något. Dock är dagarna värre, ja orkar ingenting, lr jo, ja orkade gå till Mörby en snabbis igår med Hanna, men sen var jag typ död. Och de e ja nu igen.. :/

Inatt var de typ -10, usch, de va kallt, lr de va inte riktigt så kallt när ja var ute, men de va kallt då iaf. Hade dubbla vantar och frös :( (Jag undrar varför de i MARS ska bli så sjukt kallt för? Kunde inte de komma i typ Januari?)

Jag vet inte hur jag ska ta livet just nu, allt känns rätt meningslöst, de enda ja lever för just nu e väll att gå på Konsert på Lördag, och bli frisk innan dess, och sedan kryssning dagen efter. Båda dessa sakerna me min älskling Sandra <3.. (Du gör mig hel, duärdebästajaghar) <3

Hanna håller för tillfället på å fixa sig (hon sov här inatt ^^).. Ska nog följa med henne upp till Mörby sen för att köpa Halstabletter och lämna in mina klackskor för om klackning ^^.

Vill dra å simma imorrn, men vet inte om ja orkar de, nu när ja blivit sjuk, men förhoppningsvis mår ja bättre. Får knarka lite Ipren idag (för alvedon hjälper fan inte), så hoppas vi(jag) att de e bättre imorgon =)

Nu ska ja gå å klä på mig så ja ser ut som en människa när jag ska upp till Mörby..
Se you later..

Förskylda pussar till alla som vill ha ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig också gumman :) Hoppas vi hinner träffas innan fredag ? :) Puss

2008-03-24 @ 19:12:21
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0