Så jävla uselt! Och sedan så underbart =)

Var i skolan idag, helt okej faktiskt, inte allt för mkt och göra och bara allmänt chill..
Stack hem, åt middag och sedan var de dags att åka in till Globen och Se mitt älskade Djurgården möta Linköping, och avverka en match närmare slutspel..

Period 1
Allt började skit bra, bra passningspel, bra mål chanser, och Klacken var på topp, gick ut i periodpaus med en ledning på 3-0.. Skit bra, och välförtjänat... Sen kom andra...

Period 2
Djurgården går in me alldeles för mkt motivation och självsäkra för att vi leder me så mkt, och då sker felen, kompis passar hit och dit, och Stefan Riddervall (målis) slarvar lite, och de blir mål... Två mål t.o.m... Gubbarna gick ut i periodpaus, och jag undrar vad dem sa där, för period tre blev EN SKIT PERIOD, RENT UTSAGT!

Period tre
Slarv efter slarv, och snart måste bara  det dödsdömda 3-3 måldet komma, och klart de gör de efter ungefär tio min in i  tredje perioden, sedan rasar allt, spelet fungerar inte, inget vill fungera, sen 3 minuter innan slutsignalen, DÅ GÖR DEM 3-4, FAN VA FÖRBANNAD JA BLEV.. Jävla idiot spel, EN 3-0 ledning slutar meed 3-4 förlust..

Djurgårds klacken sjöng ändå att vi älskar er ändå, för ja, så e de, blåränder går aldrig ur. Jag vet, jag är säker, Djurgården tills jag dööör!

Särkijärvis Järnkaminer, Johanssons Järnkaminer

1891, på ahlberget 4h, därbildades vi <3

Djurgården, Djurgården, Djurgården

Klockan går klockan slår, Djurgårn´ gjorde mål, å va de e skönt å se Djurgårn´ göra mål <3

Vi e Djurgården <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Dagens happy gav Emil mig idag, genom att skicka detta:

Your eyes are blue and I could see the Mediterranean Sea in them, so colorfull and so shining.

You make me laugh and smile just with a small message with a few words.

So cute, so beautiful and still so young but I like you either.

Sad or happy, doesn't matter you're still the same person.

Not much I know about you but it's just to get to know eachother.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0