Irriterad och deppig!

Dagen var skit bra, de gick bra i skolan, och gick bra att åka och Simma oxå lite *stolt* =) hehe, men de va skit jobbigt, men iaf..

Men när jag kommer hem då brakar helvetet löst, ja tycker mamma kör me pappa ibland och så sa ja de, och då blev de ett jävla liv så skyller hon på mig när de e hon som skriker som satan..
Sen går jag in i mitt rum, och ser en tidning, TILL LICENSERADE Fotbollspelare, kollar på baksidan, för de måste ju vara fel, men nej de står Danderyds SK på baksidan, och ja får världens ångest. De var typ 3 år sen jag slutade me fotbollen av olika skäl, och nu bara vil jag försvinna, ja vill inte se allt om fotbollen, inte på detta sett, skickat till mig personligen, att se på fotboll på tv lr IRL gör inget, men att få en tidning hem från klubben, fy usch.. Och som om inte de var allt så får ja reda på att vi ska fixa egen mat till ikväll, för att Mamma inte alls gör tillräckligt många pajer, utan bara till sina kompisar som kommer ikväll.. BRA ATT HON SÄGER DE INNAN, GAH!.. USCH..
Å så får ja inte knappt röra mig i lägenheten ikväll då mammas kompisars kommer, bläää, usch, ja vill inte!...

Men men, ja får väll hitta på något.. Pappa och Jag skulle åka till Claes Ohlsson iaf;) haha, alltid något!..
Sen e de Så ska de låta, och en skål dipp och morötter och gurka som gäller ikväll, mums:D <3


You look good in my eyes =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0