Fredag - Utan en enda fredagskänsla!

Nej, de känns verkligen inte som Fredag, de känns som vilken jävla vardag som hellst! Mitt upp i allt tror jag att jag har fått och blivit kär, fan! (Intesäker) Jag vill inte, inte nu, inte du, inte såhär! Men det är så att Personen i fråga har fått mig att glömma så mkt bekymmer, och glömma saker, jag velat glömma så jävla länge, och istället tänka på annat, tänka på den!.. Men jag vill inte, jag vill inte ha de såhär, jag vill inte tycka om dig såhär, jag hade lovat mig själv att inte bli de. De skulle bli för jobbigt då! Men ta mig fan! De lyckades inte!

Jag ska snart dra till Carro, har varit påväg typ 2 timmar, men bara inte orkat gå, och nu vill jag hellst bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet!.. De enda positiva är att min förskylning börjar släppa, att jag ska få vara med Carro iaf ,att Sandra kommer hit ikväll och att helgen iaf blir bättre, förhoppningsvis!

De ska regna imorgon, när vi ska stå å köa hela dagen, tack så JÄTTE MKT.. Men men, de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder inte sant?!

Nä nu ska ja pallra mig till Carro, tjingeling småglin ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

Småglin kan du vara själv :) vilket du egentligen är om man tänker efter.. haha :D

2008-03-28 @ 13:43:27
URL: http://Sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0