Midsommarafton <3

Midsommar
Vi var ute hos B-dahl me lite fölk =)
Mys, först åt vi middag, Grillat kött å potäter(knoler), sedan kom de lite fler fölk å då spela vi kubb=) väldigt mys..
Sedan gick vi in och kollade på tv och umgicks =) mysigt värre.
Var la hemma typ  2 =) somna fyra =)

Midsommardagen
Idag(klockan e efter 12 så igentligen igår);) har vi haft "par kväll" med Oskar och Susanne , mys:D
först åkte vi och kolla på Familjen Dafgårds kvarter, sedan hämta vi Susanne i Källby och åkte sedan till Fotbollsgolfen, där mitt knä fuckade sig på 13e hålet, så nu är de helt åt helvete, jag haltar och kan inte spela mer fotbollsgolf :'(:@
Sedan efter de stack vi hem te Oskar en stund, å sedan åkte vi te skara och gick in på Coop, sedan åkte vi till Pizzeria Empoli och köpte med oss mat hem. Kebabsallad :D MUMS..=)
Väl hemma spelade vi kort, och hade mys. Gick sedan ut en vända, jag  å Susanne cyklade medans pöjkarna spela fotboll på gatorna, väckte fölk i husen å skit ;) hahha:D (speciellt Robins Mor) ^^....

Nu är vi hemma, ska snart sussa.. imorrn ska de bli dåligt väder så vi får se vad som händer... Kanske har ont i knät imorrn oxå vilket betyder att jag troligtvis åker hem på Onsdag :( <3

Tingeling neards <3

Kommentarer
Postat av: Beata

Mitt hemliga ord :O

Du har skrivit ut mitt hemliga ord :( Nu är det inte hemligt längre :'(

Haha^^, Hoppas du har det kul :)

<3

2008-06-26 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0