tjohejsan!

Jag sitter häer på tema tiden, vi ska egentligen jkobba men vi är bara tre stycken från gruppen, så vi klommer inte så långt.. Samtidigt sitter jag och mår bajs, och vet inte varför, jag sitter och skakar och oroar mig för skit saker.. Vafan de ejätte jobbigt,och jag kan inte göra något åt det... JAg önskar jag kunde göra något åt de, men de går typ inte, för jag vet inte vad jag kan göra åt det... Det hugger till i magen för minsta lilla, varför gå å oroa sig för skit saker.

MEn men, de löser sig säkert!
Life is a bitch..
Learn to deal with it..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahaa, then I see ;)
ja du, jag vet inte hur länge det blir men det finns alltid plats för en madrass på golvet till dig ;) du är ju van och sova på den, haha :D

2008-02-01 @ 09:38:11
URL: http://Sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0