Såhär känner jag!

Ibland önskar jag att livet var som en klocka.
Något man kunde vrida tillbaka tiden på, och göra allt man ångrar ogjorda.
Men livet är inte så, de fortsätter bara gå å gå,
utan att man ens kollar tillbaka på tiden då.
Om jag hade den förmågan skulle jag gå tillbaka till hösten 2006 så mycket annorlunda!
Alla mina misstag under den hösten, går inte att göra ogjorda, men just en sak vill jag
mer än något annat göra ogjort!.. Att jag gjorde slut med den underbaraste och vackraste vandrande
personen på denna planet, iallafall var han det då, och jag vet att han finns kvar,
innerst inne på personen. Om jag hade chansen att göra de ogjort, skulle jag kunna göra vad som hellst.
Det går inte att försöka hitta någon annan, för mina tankar kommer alltid tillbaka på
samma person som alltid förut! De funkar inte att leta, jag är redan fast!

Kommentarer
Postat av: Sarah

SCARY, precis sådär känner jag. Du gillar handboll och du gjorde ditt största misstag hösten 06, har jag en tvilling nånstans i sverige? ;) Kram

2008-01-29 @ 15:37:05
URL: http://www.missfinland.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Nej usch, gumman försök att tänka på något annat även fast jag vet att det är svårt men du är värd någon mycket bättre

2008-01-29 @ 17:45:11
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Sarah

Jupp: [email protected] . :)

2008-01-30 @ 15:34:02
URL: http://www.missfinland.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0