2007/2008

Jag vet att jag inte skrivit här på aslänge, men de har bara inte blivit så, antingen har jag bara inte orkat, inte haft något att skriva,eller så har jag varit uppdagen med bilddagboken, där jag heter jansson90 för alla som vill kolla =)

2007
Satt för några dagar sen med Paulina i telefonen och vi summerade 2007, och de var både bra och dåligt! Många saker kom vi på som man hellst egentligen bara ville glömma... Mycket roligt dock, men måste jag ge 2007 ett betyg från 1-5 får den faktiskt bara en femma, för de har mest varit depression och tårar, blandat med lite lycka ibland.. 2007 var året då rödtotten blev brunett , de är iaf något ja e stolt över, för jag känner mig snyggare i min nya hårfärg =) Men i de stora hela vill jag gärna glömma 2007, och ta  emot 2008 med öppna armar...

2008
Ska bli ett år med förändring, de vet jag att jag sa förra året också, men nu måste jag, annars kommer jag gå under.. Både fysiskt och psykiskt! De ska innehålla mer glädje än tårar.. Men man vet aldrig vad som händer så man ska inte säga så mycket, och inte hoppas så mycket!! Jag hoppas iaf att 2008 blir ett bättre år än 2007..


image19

Nyårsafton 2007/2008



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan. Du undrade lite om Micke och sådant, han som jobbar på Rimi. Jag lärde känna honom i april förra året, och hade kontakt i ungefär 7-8 månader. När jag träffade honom första gången tyckte jag att han var jätte gullig. Det var mycket han gjorde för mig, och jag uppskattade verkligen det. Mycket känslor blev inblandade, och vi kom närmare varandras familjer. Idag känner jag hans brorsor som om de vore mina egna. Men han "dumpade" mig bara sådär, över en natt, och sa att han hade hittat tillbaka till sin flickvän. Det gjorde ont, men någonstans har jag alltid fattat att han har svårt att hålla sig till en tjej.
När man väl lärt känna Micke på djupet så inser man att han inte är en så speciellt mogen 25 åring, som man kanske tror. Men man skulle kunna tro att han är 16 ungefär, tragiskt men sant.
Men jag hörde att han hade bjudit dig på dejt, och jag vill absolut inte hindra dig och säga "nej, det får du inte!!" Vi har absolut ingenting kvar, och han är ett avslutat kapitel för mig. Men jag rekommenderar dig starkt att inte träffa honom. Han är en jätte gullig kille, och får många "småtjejer" på fall. Jämfört med honom är vi små.
Men eftersom att han är så barnslig, så söker han sig till oss yngre.
Jag ville bara säga det, och ta inte illa upp eller något sådant. Jag tror att alla mår bäst om man inte träffar honom. Jag hade ingen som kunde säga det här till mig, och då önskar jag att någon hade gjort det.
Men men, ditt val :). Lycka till!

2008-01-02 @ 12:48:30
URL: http://manndi.blogg.se
Postat av: Amanda

Vi hade typ inget direkt fast-förhållande. Men vi dejtade och träffades under perioden av 8 månader.
Jo, jag har bra kontakt med den ena utav dom. Den som Micke är mest med. Den andra lever sitt liv. Micke och hans brorsor är bästa kompisar, och alla deras vänner har dom gemensamt.

[email protected]

2008-01-02 @ 17:11:48
URL: http://manndi.blogg.se
Postat av: Amanda

Känner du Douglas?

2008-01-02 @ 23:10:17
URL: http://manndi.blogg.se
Postat av: Susanna

Svar:
Tack så jätte mycket :) Jag är rätt så känslig så jag tar lätt åt mig när folk kallar mig för tjock eller nåt sånt, så dt är alltid glädjande när någon säger någonting posetivt :)
Du är också jätte vacker. Jag hoppas du får ett bra år, med rätt vilja så går dt. :)
Pussen

2008-01-04 @ 04:47:41
URL: http://ohsussu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0