Torsdag - Hockey, Fredag - Chill

God eftermiddag i väderkaoset^^

Ja, för det är precis vad det är, soligt hela dagen har det varit, men när man kommer ut ur bio salongen på stureplan, så snöar det :P

Igår var det fullt upp hela dagen så jag hann och orkade inte skriva ett inlägg, även om jag egentligen ville.
Skolan var som vanligt seg och så men jobbade på bra, klassrådet blev lite kaos men vi fick iaf sluta tidigare, något positivt iaf :) Efter skolan var det bara att bege sig hemmåt, för att lämna väskan och sedan springa till bussen för att hämta barnen på dagis =) Sen var det dags att gå hem med barnen, en i barnvagn och en cyklandes, och det gick bra, men de var kallt och blåsigt, buurr. Väl "hemma" skulle jag fixa mellanmål åt barnen, och visst gick de bra förutom att lillkillen ville ha kex, men jag inte tillät han., så han blev lite putt på mig men det gick över:P Efter mellis var det dags att spåela lite nintendo wiiii ==) Och jag fick höra av femåringen hela tiden att han var så mycket bätrtre än mig och att jag var dålig:P konstigt jag hade spelat de en gång tidigare hemma hos dem i onsdags =)
Väl när mamman kom hem, fick jag stressa till bussen, som självklart var försenad, jävla SL! (jag var tvungen att vara i mörby senast tio över, och de var nära att jag inte hann)... Men jag hann iaf, och då satte jag och min far oss på tåget mot globen, till matchen för att se Djurgården köra över MODO! =)
Vi hann iaf, och matchen var jätte bra, stundtals spelade djurgården skit kasst, speciellt i powerplay.. (borde man inte vara bäst då när man har en mer spelare på isen?) Iaf, så slog Djurgården MODO med 3-0 och "vi" gick upp till femte plats från sjunde, skändes skönt, behövde "vi". Efter det åkte vi hem och då somnade jag nästan bums, vi fick faktiskt skjutas av våra grannar, så det var skönt =)

Idag fick man självklart inte sova tills man skulle gå upp, utan morsan väckte mig en timme innan jag behövde gå upp, jävla kärring xD haha nää då =). Gick till Dietisten, och de hade gått bra där, wihooooo=) Gick hem, busade lite med Theo, lr busade å busade, han slog mig mest :P..
Klockan ett fick jag skjuts upp till mörby av min syster, väldigt snällt av henne. Skulle vara vid biografen Zita klockan 13.45, så jag hade lång tid på mig =) Vi såg en film från sydafrika, som hette Heartline, väldigt bra =)

Så nu e jag hemma, och beundrar snön utanför fönstret, och väntar på maten, fst jag är inte hungrig längre iof :S
Ikväll blir det chill hemma hos Sandra, me nån skön rulle oh så. Pierre kommer också, och kanske Paulina och Hanna =) Ska bli mysigt värrre, sover över där oxå, lika bra, ska ändå inte vara där förns 10, så onödigt att lixom åka fram och tillbaka, sen lär vi vara vakna hela natten:P hahaha =)

Nä nu ska jag höra om Mammsen behöver hjälp, men vi höres alla söta..
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det där med att vara vaken hela natten stämde verkligen inte :P inte för mig iaf, jag deckade typ först:P Men fan ligger man bekvämt i soffan så gör man, haha :D

2008-02-16 @ 15:00:54
URL: http://Sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0