Tisdag -Hard feelings

Idag, har varit en upp och ner dag :S
Började med att jag inte gick å la mig, eller ja stängde av datan förns 2, satt och pratade massa med andra, började gråta på kuppen, han förklarade allt ja gjort fel de senaste halvåret, me han hade ju rätt så kunde inte säga så mycket :/
Somnade ändå relativt snabbt när jag la mig, hade tårar i halsen, men somnade iaf.

Klockan 08.51 ringde klockan, och jag snooozade 20 min, sen var det bara att gå upp, usch!
Började fixa mig, och sedan åt jag frukost, sen kom pappa hem väldigt lägligt för att hämta sin mobil, så fick skjuts till Mörby, fett skönt, då fick jag mer tid att plugga till provet också =)

Ped led provet ja, de gick väll sådär, jag skrev allt jag trodde var rätt iaf, så får bara se hur resultatet blir =)
Efter Ped led provet var de lunch, och Oliver skulle självklart leka med maten, USCH!

Sedan var de 1½ timmes lång psyksoc om barn med invandrar bakrund, rätt intressant.. Sista delen av dagen, sista halvtimmen hade jag, en övning med hela klassen =) Tyckte den gick jätte bra..

Åkte hem, kollade på Kyle XY och läste i mammas Topp Hälsa tidning =)
Vid klockan 7 träffade jag Tess, å vi gick med hennes hund lite runt och pratade om allt och inget, skönt. De va längesen vi gjorde det, så var skönt att prata igen =)

Nu sitter jag här vid datan i fotändan igen, nyss kollat klart på Gossip Girl =)
Ska försöka lägga mig innan 2 idag iaf.. Får se hur det går, jag ska försöka iaf, alltid en början..

Mår just nu illa, av någon anledning, vet inte varför.. Känner mig allmänt nere, men de börjar bli en vana, så inget speciellt med det. Men men.. 
Imorgon e det idrottsdag och jag och Sandra ska spela volleyboll:D Enda från vår klass, så vi ska visa vad BF2A kan gå för, haha ^^
Ska även vara barnvakt efter skolan imorgon, trevligt trevligt..

menmen har inget kvar å skriva..
Tjingeling <3 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja heja the Mackgrillers XD
Heja mackgrilles vi är bäst, vi är dom som vinner mäst.. OOoh Mackgrillers ^^ Haahahahaha XD var bara tvungen

2008-02-12 @ 22:20:35
URL: http://Sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0