Sportlov...

Jag vet att jag inte skrivit på länge, och förlåt om de e många som e besvikna på mig nu, men jag har inte haft orken, knappt orkat sätta mig vid datorn ens...

Så, nu e de sportlov, vad faen ska man göra på lovet då?.. Typ sova halva dagarna, som idag, jag vaknade halv 9 gick upp en snabbis, sen la jag mig igen och gick inte upp förns halv 1, bra dag lixom. NU om en halvtimme ska jag sticka in till stan och möta Hanna iaf, så jag rör på mitt feta arsle ut något, de är trots allt väldigt fint väder...

Imorgon ska jag till Tandläkaren, bläääää, på sportlovet av alla gånger, ska laga, AJJ!.. Och nej, jag är inte dålig på att borsta tänderna, de gör ja regelbundet, men jag tror de e för att jag varit en sånn godisråtta på senaste halvåret, men nu mär de slut med det, enda av sötväg som får komma in i ´min mun nu är Tuggummi, extra White, Mumma =).. Och inget tröst grejj bara för ja mår dåligt, ja ska klara av detta år så mycket bättre än förra, och må mycket bättre, som sagt, den började inte bäst, men vafan, ja kan bara försöka göra de till de bättre nu...=)

Btw, fick panik i förrgår, mina favoritjeans har gått sönder:'( och de finns inga som e så bra och sitter så bra som dem, blääääääääää, men som tur är kan jag fortfarande använda dom ett tag till.. men sen blir det R.i.P mina jeans..

Imorgon ska jag även träffa Anton, som jag inte har träffat på över 2½ halvt år sen, då jag var nere i Skåne, ska bli så sjukt kul, men ändå läskigt, ja har ju varit kär i killen för 2½ år sen, så de kommer nog kännas konstigt, men han har tjej och allt, och jag skulle ändå inte vilja ha ett avståndsförhållande, och sen är Anton min bästa killkompis, inget annat!..

Troligtvis träffar jag honom även på Onsdag, vi får se, sen hur sportlovet ter sig senare, har jag ingen aning om, förutom att jag ska till Paulina på Söndag, och fira hennes Artonårsdag=) <3

Nu måste jag kila, men vi hörs
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0