Plugga....

Ja, tro de eller ej men jag måste plugga....
Engelska
som ska vara klart imorgon, sen Ped led prov på tisdag (Pedagogiskt ledarskap)
Och Engelskan e ja klar me typ, men Ped Led:en kan ju typ gå å dra nåns tanns... Så jobbig, och så förvirrande att ja vet inte vad, och dålig information vad vi ska kunna och massor, kommer gå dåligt tror jag..

Men men, idag har jag typ tagit de lugnt, tog en promenad på 45 min, det var skönt =) Så ja har varit lite duktig idag iaf =)

GE MIG TORSDAG 14/2 HOCKEY DIF-MODO
GE MIG FREDAG 15/2 KRÖK MED SANDRA & PIERRE
GE MIG TISDAG 26/2 ANTON KOMMER
GE MIG LÖRDAG 29/3 SIMPLE PLAN KONSERT
GE MIG SÖNDAG 30/3 KRYSSNING MED A FAMILIA o SANDRA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har iaf något och göra på all hjärtans dag, jag får sitta hemma och plugga till omprovet i pedagogiskt ledarskap för jag tänker faktiskt inte följa med Stefhan och Arne på bio, det känns inte rätt..

2008-02-10 @ 19:41:36
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: niklasbb

dif - moda, den matchen tar bajen hem med 17-0.. alla mål av benny lekström!

2008-02-11 @ 01:25:24
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0