Onsdag - Idrottsdag

Trött!!

Onsdag morgon, var seg som vanligt, men jag kom iväg som beräknat =)
Skulle möta Sandra klockan 10.30 i Liljeholmen.. Klockan 11 skulle Vi vara nere i hallen för att spela Volleyboll =)
Idrottsdag ftw, dock tycker jag att den borde vara längre.2 timmar räcker ingen vart!

Efter volleybollen åkte jag hem  och duschade, och gjorde mig i ordning för att sedan åka och hämta barn på dagis, och vara med dem lite,medans mamman var hemma, väldigt kul och trevligt, pojkarna e så söööta och gulliga på båda settet och hur dom är mot mig =)

Efter att jag varit barnvakt gick jag ut i kylan och tog bussen, burr, åkte hem och åt middag =) Efter det har jag bara suttit hä,r och nyss kollar klart på Greys Anatomy =) ´Nu är de Fråga olle på tv wiiie=) bra och lärorikt:P

Hehe, så nu ska ja kolla på de, så vi får höras imorgon lr något..
Puss o kram där bak... :S xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0