One last cry?

Nej, nej, nej... Jag ska inte gråta över dig igen, jag får inte, ska inte, bör inte NEJ!..
Skickade ett sms till dig idag, dum jag var.. fan, men du svaraade ändå itne, tur de kanske..
De va så sjukt, ja hade inte tänkt på dig på skit länge, och så ser jag samma affisch igen, å såklart tänker jag på dig..
JAG VILL INTE TÄNKA PÅ DIG!

Ikväll ska jag till Paulina, chilla lite, ta de lugnt, röka vattenpipa å så =) ska bli trevligt, var ett tag sen nu... Orkar inte gå ut ikväll dock, så ska hon planera de, så åker jag hem efter det, känner inte för de, för ja orkar inte, vill typ ta de lugnt i helgen, plugga måste jag också göra..

Skolan var väll okej idag(?).. En lektion, sjukt drygt, men men, sånt e livet.. Men fan va skönt de va att vakna imorse till riktig musik på min mobil, som kom igår, fyfan va sköööönt, längtat <3

Nu ska jag gå å leta kläder, fan vad ska man ha på sig?:P haha, vi får se..
Men men
Tjingeling // mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0