Måndag

Nu sitter jag här med Datan i knät...Nästan;) I fotändan står den (en stationär) haha har extra datan i mitt rum just nu,så skönt:D
Aja, iaf, jag borde inte sitta hör egentligen, utan jag borde plugga, men vem fan orkar det?:P

Idag ringde klockan 06.51 och nej, jag ville verkligen inte gå upp, usch! Hade sovit dåligt inatt (kanske för jag sov åt fel håll?) så kände verkligen inte för att gå upp, men fan var tvungen.
Väl i skolan hade man nästan 2 timmar Engelska, om Poetry som vi ska ha prov på nästa veecka, fyfan va drygt de var, fast intressant =) Vi ska få skriva egna dikter .. Wiiiie ^^
Efter Engelskan gick jag Sandra och Emelie ner och åt lunch =)
Sedan satt vi i över en timme och gjorde typ ingenting, hade rast och orkade inte göra så mycket..

DÅ efter rasten, började helvetet! Ingen i gruppen för grupparbetet hade gjort sina saker, de var vissa som hade gjort det, men inte alla, det blev förvirrande vad vi skulle göra, och jag sprang som en galning och letade efter Therese, som sedan de visade sig att hon inte hade papprena jag behövde, fyfan!
Sen när vi måste ha allt klart till på torsdag, då är de tjafs om det, kanske å massa, å ja orkar inte, för håller man på så blir jag bara stressad och får ett nervöst sammanbrott vilken sekuind som hellst.. (som jag var nära att få)

Sen så slöade vi typ sista timmen, för ingen orkade göra något, och ingen fattade ordentligt, och eftersom allt inte bvar klart kunde man knappt börja..
GAH

Sen kom man hem, inget speciellt hände, jag kollade på KYLE XY en stund, sen var jag tvungen att sticka, för jag skulle på barnvaktsintervju..
Det gick skit bra, och jag har redan fått jobb på torsdag =)
Dock blir de stressigt då jag ska på hockey med Pappa på kvällen, men det får gå iaf =)

Nu sitter jag vid datorn sm ja inte borde, men ja pallar inte plugga för tillfället....
Mådde skit så fort jag gick innanför dörren.. VARFÖR?
Jag förstår inte ens varför jag mår dåligt?

Aja, måste plugga vare sig ja vill lr inte, vill inte på IG imorrn..
Ska duscha senare oxå, såå sköönt^^

BTW,man trodde jag skulle typ på date eller något när jag skulle på intervjun, för sminkningen blev så skit bra, som den aldrig blir annars..

Synd att de inte var en date then...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Minns mig? :P Min msn är typ sönder , o jag måste vänta på att min kompis får sitt internet fixat (har glömt lösen men hon har det på sin msn ) äh råddigt
det blev :P hoppas allt ä ok m dj

2008-02-12 @ 16:54:11
URL: http://www.missfinland.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0