Jag mår....

Jag vet inte hur jag mår... Allt är helt plötsligt så svårt att förklara hur ja mår.. För en timme sen hade jag kunnat skriva precis hur ja mådde, ja mådde okej, och hade bara ont i handen och var allmänt seg, men just nu, nu vet jag ingenting. Jag blev precis illamående, ont i magen, ont i huvudet, ont i hela kroppen.. Min kropp skriker typ obegripliga ord, som bara gör ont istället...

Jag mådde så underbart igår, när jag var med Sandra och David, att de va inte sant, hade så fruktansvärt kul, sen kom sms:et som förstörde hela mitt humör.. JÄVLA IDIOT, Du gör mig illamående.. JAG VILL INTE VETA ATT DU SKAFFAT TJEJ, men att du dagen innan sa att du ville träffa mig som mer än en kompis? VAFAN E DITT PROBLEM DÅ?.. Jag fattar inte hur du tänker, de kommer jag aldrig göra!...
Du fick mig att slå sönder min knoge igår, var så arg, ledsen, besviken, irriterad att ja va tvungen att avreagera mig. Jag slog typ på allt jag kunde slå på! Men inte fan hjälpte de, fick bara ont i handen och knogen e helt jävla uppfuckad!... Hur fan kunde jag ens gå på ditt spel från början?????? Jag fattar inte!..

Jag undrar vad som händer näst?... Jo ja vet, de kommer gå åt helvete hos Dietisten och ja måste läggas in på sjukhus lr nått, ja lovar.. Något måste hända, de kan ju inte sluta när de e som värst? lr hur? Jag kanske hamnar på psyk lr nått, vem vet när nästa sak händer..
Vad har jag gjort för att alltid råka ut för saker? Och alltid vara den som mår dåligt.. Ja vill inte må dåligt, ja vill må bra, jag vill njuta av livet... MEN DE GÅR FAN INTE!..
Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu....

Nog för att de kanske finns dem som har de värre, de gör de säkert, men ja kan inte rå för att ja mår dåligt... Måste få de skrivet me bokstäver för att själv även kunna förstå hur de är!..
Ena dagen kan ja vara lyckligast i världen, Dagen efter kan jag redan då vara i helvetet...
Jag orkar inte me desssa hopp, de funkar inte, de går inte, jag orkar inte...

Life isn´t a highway anymore..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman då :( Jag visste inte att du mådde så här dåligt, varför har du inte sagt något för? här har jag suttit och babblat om mina "problem" och så har du själv haft värre problem.. usch vad taskig jag känner mig.. men jag finns här om du behöver prata gumman, jag älskar dig

2008-02-03 @ 22:02:51
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0