Moshpitopen & Djurgårdens IF <3

Jag vill gå på Moshpit open 17 Maj i Nykvarn, vems "fel" det är att jag vill gå på det får jag lägga på Grabbarna i Södertälje xD =) Dem sa att dem skulle dit och att vi oxå ska dit då, så ja varför inte, grymt skön musik =) NeverStore bland annat =)

Var i Södertälje i helgen närmare sagt i Lördags :) Jag Paulina, Hanna och Emma drog dit och Träffade Ville, Krille & Jessin =) Fett sköna snubbar =) FÖr en gång skull fick jag gå på en fest med även musik jag älskar, Ville och jag hade samma musiksmak =) Kom hem till Paulina typ 4 =) Somnade 5 ;)

Söndag var det bara att gå upp kl 10, för skulle hem och duscha innan man skulle träffa Jessica i Stadion för att få se älskade Djurgården möta Halmstad. Men fan, man var aldrig riktigt lugn under matchen, halmstad spelade bra och var i vissa fall närmare att kvittera än att Djurgården skulle göra 2-0. För vi gjorde mål redan i 8de match minuten av Sebastian Rajalakso från vänster kanten, hans fjärde mål på 4 matcher, snacka om bra värvning från Enköping Alltså =) Med Rajalakso på Vänster kanten tror jag vi kommer långt...

Djurgårdens IF i mitt hjärta! <3

Djurgården å Djurgården, jag vet jag e säker, det är Djurgården tills jag dör <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är synd att du inte har förstått ännu att det är Hammarby som gäller och inte det där ap gänget !

2008-04-15 @ 16:15:21
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0