Varför?

Jag vet  egentligen inte vad jag ska skriva idag?
De känns så jävla nere allt ihop just nu, jag har ingen ork till någonting typ!..
Ska ut på praktik i 5 veckor, och egentligen borde jag skutta av glädje och tycka att de e kul, och visst de gör jag, men inte så kul som ja borde tycka.. Blää
Jag vill inte må såhär!.. Ja pallar inte må såhär, för de e så jävla onödigt, och tar ännu mer kraft, av den lilla jag har!..
Och jag vet knappt hälften så mycket om varför jag mår som jag mår?..
Visst situationer som händer gör att jag mår dåligt, men detta är 10 ggr värre än vad de skulle kunna åstadkommit..
Varför är jag så nere?.. Någon förklaring?.. Nej, och de e inte höstdepression, därför detta har jag kännt förut, vilken årstid de än varit...:/

Kan jag inte bara få vara lycklig och leva livet, för åtminstone en vecka, kanske t.o.m en månad?..
Eller är de för mycket begärt?..

Usch!!!

Men men
Ja överlever..

(Detta är sånt ja inte klarar om att prata face to face om med någon, utan jag mår bättre utav att skriva de)

Kommentarer
Postat av: S

Då kan vi ta varandra i handen, känner precis likadant. Men jag vet vad det beror på, men jag finns här för dig om du vill prata :)

2007-09-24 @ 17:57:33
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: ;p

Längesen jag läste här :P
hur är läget? mitt msn är cp ;P
hoppas att allt löser sig för dig (A)
//Han som du klagar hos :P

2007-09-26 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0