Sandra <3

Den tjejen, ÄLSKAR JAG!
Jag vet inte hur mycket roligt jag haft med dig, sen första dagen vi började prata..
Att vi inte var så nära i början, har nog bara gjort att vi e tajtare nu!..
Du är en sååå stor del i mitt liv nu..
Jag skulle inte vela leva utan dig i mitt liv..
För du lyser upp min dag <3

Sandra, är tjejen man kan ringa precis NÄR man vill, och hon lyssnar alltid..
Man kan prata om allt mellan himmel och jord, hon förstår..
Hon förstår mig nog mest av alla, ingen förstår mig så bra som hon..
Därför är hon så himla speciell för mig..
De finns ingen tjej som hon, ingen!..
Och därför tänker jag behålla henne..
För jag vill inte mista henne...

Gumman, ja håller i dig tills jag läggs ner i graven <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw gumman, så jävla sööt du är :)
Jag älskar dig oavsett vad, finns här för dig i både vått och torrt. Friends for ever :)

2007-09-26 @ 17:41:13
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Beppo

Jag älskar dig

2007-09-27 @ 18:50:29
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0