Orientering!

Idag ska vi orientera med Skolan, och vanligtvis brukar jag hata att orientera, men idag ska de faktiskt bli kul, tro det eller ej =)...
Vet dock att min kondis suger så får se hur mkt jag klarar, sen vet jag inte hur länge mitt knä  pallar heller...

Tänke skriva ett inlägg igår om festen i lördags, men jag tänkte att de noginte var någon idé, fel personer kan läsa de, visserligen behöver ja inte ta upp vissa saker, men då berättar jag knappt något om den så. Men men, från och tillhade vi jätte kul i lördags.. =) "Speciellt båtutflyckterna"... Haha =)

nej nu ska ja gå och packa lite, sen ska ja äta frukost.. fast jag e egenligen inte hungrig, men man måste tydligen äta.. Och ja vet att ja kommer må piss om ja inte äter..

Puss hej leverpastej..

P.s Sandra, din skit, bli frisk.. Jag saknar dig redan .. D.s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är tillbaka i plugget i morn & då jävlar :D

2007-09-18 @ 15:16:37
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0