Jag får inte prata!

Haha, klart jag får prata, men tydligen inte me killar, som jag inte känner sen förut iaf. Jag får inte bekanta mig med andra genom att vara snälla mot dom, för tydligen så stöter jag på den då?..
Vafan e problemet ibland, jag förstår inte. Jag stöter inte på en kille bara för att jag kanske e väldigt trevlig? Och jag stöter verkligen inte på en kille som har tjej och är förlovad, skulle aldrig falla mig in. Inte ens om jag var intresserad av honom!...
Jag förstår inte, vi kanske har gemensam kompis, och pratar om det, och jag försöker bara vara riktigt trevlig då. Då stöter jag på honom. Så fort jag lägger handen på axeln, stöter jag väll på honom!..
Men de som stör mig mest är att personen i fråga, inte kan erkänna de face to face till mig att han tycker så själv heller, utan de gör han några dagar efter. Kanske någon sagt något om de till honom eller inte, jag vet inte. MEN JAG HATAR NÄR MÄNNISKOR ÄNDRAR ÅSIKT BARA FÖR ATT NÅGON SÄGER NÅGOT ANNAT!..
Och de värsta e ju att personen vet att jag är intresserad av en annan och tror ändå att jag stöter på honom!..
JAG FÖRSTÅR INTE HUR NI TÄNKER IBLAND!

aja.. ja kmr aldrig förstå mig på vare sig killar eller tjejer.. Just learn me that, now!..


Kommentarer
Postat av: Beppo

Svar. jaa det där med och klaga är min grej tror jag.. så, ska du se derby ikväll??=)

2007-09-03 @ 18:21:08
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Sandra

emelie, du måste försöka ignorera allt skit snack som försigår. jag vet att det inte är lätt, men om du behöver prata så finns jag här för dig :)

2007-09-04 @ 23:00:08
Postat av: ossian

Jag finns här i med&motgång gumman:)

2007-09-05 @ 18:56:57
Postat av: s.

spana in söders snyggaste blogg....frans bloggen :D

2007-09-05 @ 19:18:15
URL: http://objektifiering.blogg.se
Postat av: .

Vam ed folk hur mkt du vill , alla sa bara vad de tyckte,
du måste lära dig att sanningen kan vara hård ibland :)

2007-09-09 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0