Life as we see it...

Ibland är livet underbart, känns iaf så, ibland känns livet skit, och jag vill bara böja mig ner och gråta...
Man begår misstag och vill inget hellre att kunna spola tillbaka tiden.
Men tänk om de gick att spola tilbaka tiden, då skulle alla misstag inte bli misstag längre.. Eftersom de går att åtgälda.. Då är de bara dumma dåliga saker, men som egentligen inte hänt.. Lr kanske de har? :O

Jag älskar er som ställer upp för mig, och jag hoppas ni älskar tillbaka.
Jag försöker vara den där vännen som hjälper tillbaka, även om jag egentligen inte orkar just då..
För vänner är de bästa jag har, och att de mår bra är de viktigaste här på denna jord..
Utan er, är jag INGENTING!

Jag älskar utan gränser, älskar utan tvång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0