Sanningen!

Jag förstår mig inte på människor ibland, de kan inte acceptera när man är ärlig och säger hur man känner, för då e de fel att den personen fått reda på de, även om den inte ville veta de....

HUr ska man själv kunna må bra,när inte andra i ens närhet kan ta sanningen?
SKa jatg få lida för jag håller allt innom mig?...
Jag kan inte leva så...sanningen måste fram!

JAg mår skit, jag måste berätta de för de som behöver veta det.. För att jag ska må bra,.. Måste beräta varför jag mår dåligt...så är de bara...!

Sanningen mår man oftast bäst av!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska inte behöva lida bara för att personen i frågan inte kan hantera sanningen. Du har rätt att säga sanningen, det är ju bättre att säga som det är istället för att gå runt och förneka det. Så jag säger skit i henne, hon är ingen riktig vän om hon jämt ska göra så att du mår dåligt. Jag älskar dug

2007-11-09 @ 13:29:05
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0