Raggningsrepliker=)

Ring brandkår'n! Jag tror mitt hjärta klättra upp i ett träd när jag såg dej!

Ursäkta, kan du flytta dig lite? Min glass smälter.

Hade jag kunnat någon, så är det här det tillfället då jag hade dragit en dålig raggningsreplik..

Jag kan beskriva min smak bland tjejer med 2 bokstäver, D U.

Gud måste vara upprörd i kväll, han saknar ju en ängel.

varför inte bli min istället?

6 ord räcker, det blir mysigt när man släcker 

Visste du att jag har en sammets tunga?

Om en kram leder till en puss, en puss leder till hångel och hångel leder till sex. Vågar du krama mig då?

Jag har ett jätte stort monster under sängen, vill du hjälpa mig att skrämma bort det?

Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

Hej, får jag kolla en sak? *Kollar bakom örat* mh, som jag trodde. - Made in heaven!

Oh, du ser precis ut som min blivande flickvän!

Hur kommer det sig att en sån trevlig tjej som dig, pratar med en sån tönt som mig?

Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?

Du har stulit mitt hjärta och jag tänker inte kräva tillbaks det på länge. riktigt lääänge.

Grövre:

Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

Föd mitt barn!

Hej, ska vi lära känna på varandra?

Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Ska vi leka mamma pappa göra barn?

Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

Hey babe, pokersugen? Jag vill gå all in.

Vad gör en sådan fin flicka som du i min snuskiga fantasi?

Varje gång jag ser dig känns det som att mina byxor är för små..

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahahaha fett roliga xD

2007-12-04 @ 22:00:00
URL: http://oboypulvret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0