Dagarna bara rinner förbi...

Hej på er!

Jag vet att jag inte skrivit här på länge, och jag ber än en gång om ursäkt, men jag har verkligen inte orkat.. Jag vet inte vad de e med mig, om de är höst mörkret eller nått, för även fast jag haft lov, har jag knappt orkat sitta här något...

De e något speciellt, som håller på att hända med mig.. Jag börjar tröttna på allt och alla, orkar knappt gå upp ur sängen längre, de tar emot, som om någon håller mig kvar!...

Ibland kan jag vakna och vara på väldigt bra humör, men innan jag går och lägger mig på kvällen igen, kan hela dagen vara förstörd, kanske inte för att något speciellt har hänt, utan bara allt känns så jävla skit....

Jag håller på att få knäppen, jag gråter till låtar, gråter för knappt någonting nu, och jag vet inte varför. kan vara att jag tänker på saker som har hänt, jag gjort eller ska hända, men jag kan aldrig sätta fingret på varför jag egentligen gråter...

Jag borde stanna upp och verkligen tänka, men jag hinner inte, de händer så mycket hela tiden... Jag förstår inte hur jag ska orka med allt längre, de tar verkligen emot.. Motvind, vad jag än gör. Och när jag väl gör en sak och känner att de känns bra, så är det endast för ett litet tag, de kan aldrig hålla i sig... Fan, de ger sig aldrig, och jag vet inte varför...!!

Ja iaf, Hanna fyller år på Lördag, de är iaf något att se fram emot, tills dess ska jag se till att bli gladare =)..
Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer alltid finnas här för dig, du kan prata om allt med mig. Kom ihåg det. Jag älskar dig

2007-11-07 @ 17:39:25
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0