Weekend <3

Omg, helgen har varit skiiiit rolig alltså, typ, lr fredagen & måndagen slår inget ^^ Lite sömn, men jäääävligt roligt, och värt lite sömn, hahahahaha ^^

Fredag Party party =) Hemma fest, och fy fan va kul de va alltså... Mycket trevligt folk och mycket sjung och krökande, kunde inte bli bättre. Alla strula me alla å alla blev fulla ^^
Alla började komma vid 21 tiden, och då var redan nåra runda under fötterna.. hahah (no names said) Dem som kom var så trevliga och satt å sjöng med mig på balkongen , hihi undra va grannarna trodde :P
Sen vid halv 11 kom lite mer folk, som var asnajsa..
Sen helt plötsligt när jag sitter på balkongen kommer Martin, och Robin, OMG vad jag skrek, blev så jävla förvånad... Men men, han hade sin jääävla kamera med sig, och tog kort på allt å alla fan, vill inte se dem:P
Sen så stack dem, och ja hade blivit lite rultig om fötterna, strul strul, mitt ibland de där oxå hahaha:P
Sen så¨skulle vi sticka till badberget, vingliga som vi va tog vi oss ner där, där satt nåra och chilla vid elden, mysigt..
Ja la mig i gräset, och helt plötsligt låg två fulla killar över mig, mohahahaha, våldtäkt nästan:P:P xD
Sen var vi tvungna och gå å hämta våra saker hos vår kompis, så gjorde vi de, å gick tillbaka sen, mohaha..
När vi kom tillbaka satt folket kvar, men dem stack fortare än kvickt, haha så då var de bara jag, L, F, och K kvar :) VI var där typ till halv fyra, sen stack vi hem till K :)
Sov där en stund, tills F var tvungen att sticka vid halv sju, och jag och L gick hem strax efteråt =) ( de läskiga är att jag ser F ofta i mörby, fett pinsamt ^^) Aja, sov typ halva dan, myspys =)

Lördag började som sagt med en tidig morgon =).. Senare på kvällen stack jag Linnea, och Tess hem till Martin, där han och några polare satt och kollade på film... Efter ett tag blev de bråk om vad vi skulle se, så martin kasta dosan i väggen, inte bra inte bra:P haha, men men, sen satt vi bara å chilla där, så stack vi hem vid typ halv 1, 1..
Jag sov hos Tess då ^^, myspys =)

Söndag Tillbringade vi hemma hos Pillan =) mitt hjärtegull <3.. Vi chillade bara och tog de lugnt.. Dock tog de ett tag innan vi kom dit, för att Hanna och Edita var så fucking sega.. Men men...
Blev inte mycket sömn den natten.. Somnade vid typ 5, och vaknade sedan vid 6 för att edita slog mig i ansiktet, inte skönt...usch..
Sen somna vi iaf, efter att Mohammed spela hööööög musik mitt på morgonen..
Sen när vi satt vid matbordet och åt frukost kommer idioten och smetar tigerbalsam i ena ögat.. Fyfan va ont de gjorde, jävla idioti asså..
Sen åkte jag iaf hem mitt på dagen..

Måndag även kallat valborg denna gång.. Fyfan, va de va kul..
Först var vi nere vid brasan vid kvarnis, myspys.. Träffade Stephanie.. (utbytesstudent från tyskland, som jag bodde hos förra året).. Vad jätte skönt att få träffa henne efter 1 år nu.. hon var lite förändrad..
Efter att jag träffat dem, tog jag 2 lotter  på lotteri, men vann inte ett piss blääää... sedan så stack vi i gänget till Scoutstugan och festade..
Fyfan va kul de va, alla var jättre trevliga och jag hade de jätte kul... Jag sprang runt och sa att om någon skulle slå någion, skulle jag slå den som slog.. hahaha liten men tuff, lr nått:P "liten".. Sen så blev de kalabali´k för någon bröjade spruta med bransläckaren, och någon började spy, så folk blev utkastade en efter en..
Men men, vid typ halv 2, stack anågra hem till hanna.. Jag mitt smarto, råkade somna i hennes soffa vid typ 4.. Så där sov jag till jag blev väckt klockan kvart i 10... Då gick jag hem, sen igår, var de bara ta de lugnt typ, prata om kvällen, haha..
Men men, jag träffade jätte många trevliga killar och tjejer på festen iaf, myyyys =)

Meee like this weekend, dock jäääkligt sliten nu asså =)

thingeling på er alla...

BTW, helgen blir nog lugn:)

puss & kram skumbanan
puss & knull mina hjärtegull <3

Kommentarer
Postat av: Tessiii

haha, det va fett kul i helgen håller me! Haha shit..
eller iaf Fredag å Måndag :D
Älskar dejj <3

2007-05-02 @ 16:36:11
URL: http://oboypulvret.blogg.se
Postat av: Spruta brandsläckare FTW!

Spruta mer brandsläckare det var INTE jag!

2007-05-11 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0