Säg aldrig...

Förlåt för ofta, för till slut tas de inte på allvar, därför tänker jag inte be er om ursäkt för att jag inte skrivit på väldigt länge, men men sånt e livet, jag får ta den skit jag får nu, bara för att jag inte skrivit på länge...

Resume av helgen var att de va en lugnt, förvånandsvärt lugn helg, på fredagen var jag med William, och bara pratade, kolla på film och sov typ, fett skönt^^.. Lördag vare dags för släktkalas ^^, roligt, lr intem och ännu sämre när man fick höra att kussen hade sprungit in i väggen på en innebandymatch och typ spräck skallen, och kanske svävade mellan liv och död.. (han mår dock "bra" nu)... Sen på kvällen då så vare filmkväll hos Linnea, fett myspys, jag Linnea och Tess ^^... Vi såg John Tucker must die, och ParadiseIsland.. fett bra ^^ =) hehe..
Sedan på söndag sov jag typ bort hela dagen, sopv till kvart över ett ^^..haha sen gick jag ut å va social med grannarna.. (hade haft städdag, och jag sov bort hela)..OOPS:P..haha =) mysigt å umgås lite med grannarna för EN GÅNGS SKULL..hehe, måste ju ha grannparty snart hihi^^
Sen så gjorde ja inte så mkt mer, tog en dusch och la mig och kollade på Wallander Mörkret. fetthemsk :/

Aja, de va min helg de, å igår, då hände de inge skojj... typ, blev sur på folk, mådde allmänt piss.. (som alltid nu kanske)...

Idag e de väll lite bättre, men fett trött efter nationella i matte, och sen strosat runt 100 år i stan med Tess ^^ <3.. me löv that girl <3

hihi, aja.. nu ska jag gå ut me lilla voffsingen Ami, sööööötnos <3..
Lägger in en bild på henne snart ;) <3


Puss puss mina hjärtegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0