Rix Fm! <3

Japp, var på RIx Fm festival igår. å fy farao va de ägde. Jag e hes idag, och det tack vare att jag skrek som en galning.
Vilket jäkla tryck de var hela kvällen, så in i h*vete kul alltså!...
Vi kom dit redan vid 9, och visst väldigt tidigt, men de va såååå värt de...
Sedan åkte vi hem och sov, eller jag och sofia stack ner till kalle en stund, men sen gick vi hem till tess och sov =)..(tess ville inte följa med till kalle)

Att höra hela kungsan med över 10.000 pers om inte mer sjunga, och man som artist står på scenen, måste vara en häftig upplevelse..
En dag kanske de e du eller jag som står där uppe, who knows?;)

Today is it NRJ in the park.
Vet dock inte om ja ska gå, om ja orkar lr får..
Jag gjorde en sak mot föräldrarnas vilja i onsdags och lät exet sova här, och de var inte så populärt så nu får jag ta konsekvenserna :P xD aha, kanske var värt de, vet inte ^^

Tjingeling så länge <3


P.s gå in på oboypulvret på PA och kolla in min och tess bakningskväll ^^ D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0