Ingen sömn FTW ^^

haha exakt.. Inte en jäla blund fick jag inatt ^^

Klockan halv 8 blev jag hämtad i mörby av Martin, han har nnyss tagit körkort och han var så underbart snäll och skjutsade mig till Liljeholmen ^^ =)
Sen började kvällen,och allt letande, letande efter fest, hahaha ^^ vi hörde om flerafester, men vi var för många så¨alla kunde inte åka, fett tråååk. så vi var i Liljeholmen typ jätte länge..
Samtidigt pratade jag med Jonnie i telefon och dem letade oxå fest hahahha, världens kaos iaf..
Sen åkte vi iaf in till stan och då fick vi reda på att vi kunde komma till nåra i Östberga, mys ^^
När vi kom dit fick inte alla komma in, så de var bara jag, paulina & hanna som kom in, dem andra åkte hem :/
Vi var där typ 1½ timme, innan dem skulle sticka.. Vi spelade Uno och rökte vattenpipa ^^ (Jag kom sist på Uno hahah)
Efter det var kl typ 2, så vi tog natttåget till liljeholmen, så åkte jag med hanna och paulina till telefonplan, lr jag fortsatte till fruängen, där tåget skulle vända mot mörby, så ja kunde åka till Tekniska där jag bestämt träff med Jonnie ^^
Jag trodde jag skulle få komma in nån stanns och värma mig, men fan heller, inte fick jag det...så vi gick runt och frös som as ända tills min nattbuss gick hem vid strax innan 5..
Självklart kunde jag inte komma hem klockan 5 eftersom jag sagt att ja skulle sova borta, så hela min morron gick ut på att åka runt i alla sorters bussar.. (rätt pinsamt, för jag träffade samma chufför en gång) ^^ haha:D
men men, kvart över 10 kom jag hem, och 11 deckade jag i sängen och sov till ungefär för en timme sen^^
hahaha:D

men men, de va en jobbig natt, fett trött jag var, somnade nog ett antal gånger i bussen, hahaha ^^

aja, idag e de Eurovision, och hockeymatch Sverige - Kanada..
Fan va underbart de vore om vi vann båda "matcherna"
Men men, jag får nog drömmma ett tag om de lr? ^^

btw, jag har lust å stänga av TVn, brorsan ligger och kollar på när AIk spelar mot BP, usch för Aik, kanske inte ens värt att ens nämna de i bloggen, men redan gjort ^^

hahah ^^ jag måste skriva klart min jobbansökan nu, alltid bra att ha en ^^ haha:D

Puss puss mina hjärtegull <3

P.s Lita aldrig på killar D.s

You guys make my world <3
            
      Hanna  <3                   Paulina <3                   Pernilla <3  

Älskar er <3  

Kommentarer
Postat av: anton

aja skit i och lita på oss då ;P
puss

2007-05-14 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0