Happy times, are they gone?

Tjilevippen, du blev jag liten, haha nej nej, men tänk om de vore så enkelt =)

Idag var de som vanligt skola, en lektion, innan vi skulle till Hallunda och kolla på teater ^^
Elefantmannen hette den, de handlar om en person med missbildat ansikte och kropp som lever ute på gatorna och visas upp som ett djur, och som till slut blir upptäckt av en doktor som tar hand om honom.
Några av skådespelarna är utvecklingsstörda, och därför var det intressant att se hur dem agerade. Dem var jätte söta ^^ Ja älskar utvecklingsstörda <3 =) om man nu får säga så..

Älskade iaf teatern, sen åkte jag hem, och har suttit farmför dumburken ända sen dess, kul vah?..
haha

Imorrn e de nationella Matte, kul, host host..inte..
Sen har man redovisning om down syndrom, de e då intressantare och roligare än prov =)

Men men, måste börja skriva Recension om Elefantmannnen nu.
Btw.
Jag lovade en bild på Ami igår, å nu kommer den..
Visst e hon söööt?? <3

image6 
Ami <3

Sööötnos

Puss & kram mina hjärtegull <3


Kommentarer
Postat av: paris

"ja älskar utvecklingsstörda" hahaha är du skön eller .. vem är ami by the way, din hund eller :)

2007-05-10 @ 18:06:56
URL: http://princeparis.blogg.se
Postat av: paris

HAHAHA :D

2007-05-12 @ 16:19:50
URL: http://princeparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0