God morgon!

Klockan är halv 8 och jag e redan vaken :|.. De e fan sesation. Vafan ska ja behöva gå upp 7 egentligen om ja börjar 9 och måste åka hemifrån 8?.. Jag e ju klar på en halvtimme. Detta fascinerar mig lite, att jag blivit snabbare, hahaha ^^, men men de kommer väll den dan då jag blir försenad om jag går upp halb 8 istället för sju, så vet ej om jag vågar chansa.
I fredags däremot då va ja ännu snabbare. Jag hade ställt klockan på 7 (trodde jag).. Men näää, ja hade glömt att trycka på spara på alarmet. Klant jag e alltså:P  haha jag vaknar kvart över 8 av att tess frågar var jag e någon stanns... kvart över åtta:| Natoonella börjar lixom 9, faaaaaaaan.. då var de snabba puckor.. och tro det eller ej, jag var klar att åka vid halv.. (kom dock 10 min försent men iaf) snacka om prestation:D ^^ hihi, duktig jag ee...

Helgen som var blev lugn, iaf lördag söndag. Kollade på Eurovision och snacka om skandaaaaaaaaaaaaaaaaaaal, inte för sverige då, utan för hela tävlingen. Inte för att Serbien var dålig, hon var skit duktig, men asså, detta röstande på endast grannländerna, blir så jävla tråkigt... Men men, vafan, The Ark gjorde nästan sitt bästa.. (kändes som glöden inte riktigt var där som när dem spela i sthlm) men iaf, dem var duktiga. punkt slut. Röstningen blir ett fiasko. punkt slut

Btw alla borde ha sett isbjörnen som satt utanför gallerian förra veckan. De stog om klimathotet och att isen smälter så isbjörnarna inte får någon mat. En stor söt isbjörn satt utanför gallerian, framför ett stort isberg som smälter. Fy fan vad hemskt. Därför, bli mer miljömedveten <3

image10

Där sitter han, e han inte söt och isbjörnar som e så söta.
Rädda naturen vah! <3

Jag tycker att isbjörnen får avsluta mitt inlägg för morronen.
Ska nog dra till skolan lite tidigare tror jag..
Men men, alla som läser, tjingeling <3
pus puss mina hjärtegull <3

Kommentarer
Postat av: Tessii

Jag har oxå kort på den där söta björnen ^^
:D Love ya

2007-05-17 @ 13:57:02
URL: http://oboypulvret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0