Vad Spelar det för roll?

Åsikter, åsikter, åsikter, tröttnar aldrig folk. Ja menar, om folk står för vad dem säger, kan dem väll säga det direkt, De känns så hemskt att bli förd bakom ljuset, så ja har tröttnat så jävla mycket på det, kan inte folk bara säga vad dem tycker , och stå för det sen??

Var i skolan idag, å hade Hälsopedagogik, å vi snackade om döden å massa, och jag blev deprimerad, vem fan vill, i en ålder av 16, tänka på döden, å hur ens gravsten ska se ut? Inte jag iaf! De tar jag sen, dock, kanske man borde skriva ett testamente??

Sen efter den lektionen, var det lunch, jävla kanin ja e, äter så jävla mkt grönsaker....haha men ska inte klaga, de e ju nyttigt, haha.. Efter Lunchen gick vi på bio och såg på Se upop för dårarna, den var faktiskt bra ^^

Sen efter det åkte jag hem, sa hejdå till mamam och pappa, sen kom bror min, sen stack han, sen kom Linnea & Tess, å nu sitter jag här vi datan och Dunkar Cara Mia, FAN att den inte vann, aja good luck The Ark :)

haha, juste, min rubrik..
Den har ju med mitt jävla liv å göra..
Asså, jag har för första gången i livet, insett att deppa är något ja borde slutat med för länge sen, vad fan vinner jag på det lixom?..ja mår ju bara dåligt...
Trotts detta faktum, så går jag ändå å frågar mig, vad spelar det för roll?
Att jag e kär i den killen, jag aldrig någonsin kommer kunna få...
Att jag aldrig kommer kunna få den respekt av människor, som jag gärna vill..
Att jag aldrig kommer kunna spela Innebandy lr FOtboll igen, tack vare mitt knä....
Så, vad spelar det då för roll egentligen att försöka leva normalt, allt jag levt för, har ju dött...
(de lät väldigt depprimerande, men så känns de)

Aja, ska väll försöka vara lite sociala med mina änglar till vänner...

Pussiluss <3 // Emelie

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du har blivit utmanad! Kolla i min blogg för information ;)

2007-03-19 @ 21:32:37
URL: http://osterholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0