Utmaning

Jag har blivit utmanad av Fredrik, att skriva ned 6 underlig/egendomliga saker om mig själv. Just nu har jag svårt att tro att komma på 6 olika, men jag ska försöka ^^

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


* Jag har en tendens att vara för snäll. Förlåta folk för snabbt, och inte kunna säga vad jag tycker till någon. Då menar jag inte åsikter om hur folk beter sig, men att säga att t.ex en tröja är väldigt ful och sånt, har jag aldrig mage att kunna säga. Inget som skulle kunna såra.
De där med att förlåta människor förlätt, är något jag jämt gör och kan inte rå för det.

* Jag måste alltid ha volym 16 på min mp3 spelare när jag lyssnar på musik. Hur mycket ljud det än är runt omkring kan jag inte ha högre eller lägre musik.

* Jag gör oftast saker, som jag sedan ångrar efteråt, och det har bara inte med handligar inför andra personer, utan saker jag köper och äter. Jag brukar kunna få panik när jag ätit upp allt godis jag köpt, och tycker att de är slöseri med pengar.

* Jag är vääldigt uttålig. Vare sig jag har ont eller så någon stanns, så gör jag som vanligt, även om det kan vara farligt. Men jag kan bara inte ta det lugnt, då blir jag så jävla rastlös.

* Jag gråter lätt för filmer och viss musik. Jag är en riktig Sucker på det. Jag vet itne varför, men även om det är en lycklig, ellre sorglig film, så gråter jag, och jag kan inte rå för det. Det går bara inte att stoppa, hur mycket jag än vill.

* Ligger alltid och tänker, precis innan jag ska somna, om olika saker, som f år mig att kanske bli rädd, eller överraskad. Det kan vara allt mellan himel och jord, som får mig att inte kunna somna...


Nu utmanar jag Ida, Frida, Madde

Kom bara på tre att utmana, men de får gå ändå...


Puss & Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0