Minnen!

Minnen rivs jämt upp inom mig, och jag vet inte vad jag ska ta vägen med. Visst, bra och dåliga minnen är de, men oftast bra, som man längtar tillbaka till..

T.ex tänk jag var intresserad av en kille, för typ 2 år sen, och han var intresserad av mig, han ville träffas, men jag vågade inte, för jag var FEG  En riktigt stor jävla FEGIS för jag trodde inte han skulle tycka om mig...
Nu i efterhand, önskar jag att jag vågat träffa honom, för nu e de ju lixom försent...
Jag vet inte, men om jag får ett "återfall" på honom, tror jag att jag dör... Vår låt, som vi har tillsammans, är ja vet inte, men den e så jävla fin, att jag nästan gråter..(Ja vet att personen jag pratar om läser min blogg lite då och då, och jag vet inte om de e bra om jag skriver detta, lr om de bara gör att jag skämmer ut mig ännu mer för honom..:/ )

Minnen, jag tänker tillbaka på sommaren, 2005 , Skåne. Fy fan vad underbart de var. Träffade massa kompisar, och tog de allmänt Chill.. Träffade min allra första kärlek, Anton.... De e minnen det...

Året innan, var jag nere på Gothia med fotbollslaget. Trots att de inte gick så bra i spelet, så var det så sjukt jävla kul, längtar tillbaka..

Dessa, är en del av mina minnen, som jag hellst skulle vela tillbaka till, för trots att dem är förbi, så gjorde dem ingen skada på mig, utan snarare tvärtom. Dem förändrade mitt liv...
Jag har minnen från "kärlekens liv" men de e många, som bara gjort mig ledsen, och illa, och dem kan jag hellst bara glömma...

Varje dag skrivs ny historia, å nya minnen bildas, och jag är så jävla glad att mitt liv har börjat förändras sakta men säkert, åt rätt håll..hoppas jag iaf :)


Men men, nu ska jag gå och fixa mig, sska till Pauii idag..
Party party:) <3
Tjingeling sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0