Beutifulminds

Japp, första inlägget här nu...
Många jag känner sitter här och öppnar sina hjärtan i denna blogg, och jag känner att jag behöver öppna mig lite också.

2007 började väldigt bra, men slutade i kras, sen nu, är de på uppväg igen, tror jag iaf, och hoppas jag. Blir trött på att sitta och klaga över mitt liv jämt, så de ska de bli ändring på, förändringen är påväg (:

Pojken jag känner jag e kär i, sa att han tyckte om mig igår, sen vad han menade med "tycker om" kan amn ju tolka på olika sätt, hellst mot de bättre.. Jag tror inte han e kär i mig, men kanske intresserad, vem vet...
Den som lever får se...

Denna blogg ska vara min bästa vän, den jag ska öppna mig för, och kanske t.o.m den som får veta saker, ingen får veta, fast juste, denna blogg är ju publikt(: men de funkar väll att öppna sig för andra också..

Skolan går lite sisådär, är väldigt trött oftast nu, men de e tack vare min elaka hosta, som inte vill ge med sig!..Önskar den kunde försvinna snart...Sen dricker jag ju hostmedicin, Cocilana Etyfin, med morfin i, så man bli typ trött hela tiden...jobbigt värre...
men men, hoppas jag blir fri på min hosta snart..

Men men, måste börja läsa hälsopedagogik om stress, sen måste jag leta upp lite till min gympalektion nsäta vecka..Jag ska bli expert på knäskador, som man kan förebygga ^^

Tjing // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0