Midsommar!!

Haha Kunde man ens kalla de midsommar igår? Vad vare, lite mys med familjen på dagen och till middag, sen inge mer? inga visor ingenting!!... Vafaaaan, förra året var ju så mkt bättreee! =)

Aja, träffade iaf Malte vid Åtta, så åkte vi till Micke, där David & Leo redan var, så kolla på film.. Lycky number Slevin..
Senare kom även Johanna & Emanuel =)... Efter filmen käkade vi jordgubbstårta som Mickes mamma bjöd på, smarriiiiiigt =)
Efter det chillade vi lite me gitarr å sådär, och sen drog vi ut. Vi stack ner till Badberget och loda lite, sedan typ stack alla heeem. Jag med för den delen, fan va tråkigt:P
Jag satte mig och kollade på Hemvärn & Påssjuka, som min bror så snällt hade spelat in från kvällen.... Men tror ni jag såg klart på den 2 timmar långa pjäsen lr? haha nej nej,jag somnade efter en halvtimme typ, i soffan :P...
Vaknade sedan kl 10 imorse å var allmänt trött å seg, haha ;P

Så¨nu sitter jag här vid datan och har skit tråkigt, lr ja, de e lite folk inne på msn som e roliga, men annars ingenting. Och inte har jag ätit något heller, jag spyr på mat typ..blääää..usch.. Ja kanske börjar bli sjuk lr nått?? =/

Aja, thats enough for me at the moment..
Tjing // Emelie

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jaaa, då får du vara min/våran guide eller nått=) visa oss runt..
// Niklas

2007-06-24 @ 19:32:34
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Niklas

Nu vart det så att jag la till dig som en av mina kontakter. Om thats okey ? är ändå inne rätt ofta här så why not :-) !

2007-06-24 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0