Johan <3

Johan ♥

Ingenting kan förklara vad du betyder för mig älskling..
Det finns inga ord som kan förklara för dig hur underbart jag mår med dig vid min sida..
Du är i mina tankar 24/7 och ja, om jag inte drömmer om dig när jag sover, så tänker jag direkt ¨på dig så fort jag vaknar..
Du får mig att för en gångs skull känna mig riktigt lycklig..
Har många gånger trott att jag varit världens lyckligaste, men de är inget som når upp till lyckan  jag känner nu när du finns..
Jag är totalt jävla förälskad i dig, och jag vill aldrig, jag menar aldrig, släppa dig..
Så länge du vill ha mig vid din sida, så kommer jag stanna vid din sida..

Du vet dem där dagarna då allt känns tråkigt, å allt bara regnar bort känns de som, du sitte och deppar och har tråkigt..
Sådana dagar har jag inte kännt på evigheter nu, och de e tack vare dig älskling..
Varje dag är som en solig och varm sommardag, varesig de regnar eller inte..

Dina sms på dagarna gör att jag alltid får ett leende på läpparna, och jag kan verkligen aldrig sluta att le..

Jag tror faktiskt att jag lever i himlen, eller så har jaag fått ner världens underbarasta ängel till jorden..

För längesen hade jag gett upp att leta efter killar, jag sket i allt å jag ville hellst bara försvinna ur detta helvetet, men du ändrade mig.. Du fick mig att inse att de finns saker att leva för här, DIG!..
Var dag som går lever jag för dig älskling <3

Du betyder allt för mig hjärtat, och jag vill alltid vara din...

Du är världens underbaraste vandrande pojke på denna jord <3

 ♥  ♥


Kommentarer
Postat av: jennie ^^

så fint skriet emme <3 saknar dej jätte mkt <3 du är värd de bästa.. hoppas de blir du&johan :)

2007-06-27 @ 23:59:11
Postat av: Niklas

Aaa vädligt fint. verkar stadigt de där =)

2007-06-28 @ 00:04:37
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0