Jobba, Jobba, Jobba

Ja då, precis vad jag börjat göra idag.. Jobbar hos Kussen, har tvättat rent, och målat hela deras altan idag, och de tog hela dagen, hann inte ens färdigt med allt, å imorgon ska vi måla igeeeeeeen. Palla lixom, fett mycket..

Haha, jag å brorsan hade faktiskt rätt kul för att jobba tillsammans:P Han kladda massa färg på mig som för stunden var kul, men du går de fan inte bort, å faaaan de har hamnat i håååååreeeeet...usch, de går ju inte booort! Hjälp..
Jag hade iaf ett ANTAL vita handflator på benen och jeans shortsen, väldigt sexigt.. 8-)
Iaf, Lunchen blev Kyckling, Feta ost och tomat sallad ^^ mumsigt, dock började de spöregna när jag ätit upp halva lunchen, mindre roligt ;P
haha..

Aja, jag är iaf helt jävla slut efter allt målande å tvättande... Somnade knappt nått inatt heller, å va sedan uppe vid halv 7...
Har du någon gång vaknat mitt i natten och insett att om 2 timmar ska du upp, har du kunnat somna om hur enkelt som hellst då?..
Oftast inte, lr?
så vare för mig inatt. Hade skit svårt å somna även om ja va trött så ja låg å vände å vreed på mig, sen när jag väl somnat vaknade jag 2-3 timmar innan ja skulle upp typ, å då kunde ja inte somna. När telefonen ringde halv 7, hade ja nog typ precis somnat..
Så nu e ja trött som ett as, ska bara göra lite saker här, sen ska ja sända iväg ett sms till Johan, sen ska jag nog lägga mig på kudden och sova. fy fan va skönt de ska bli..

Men men, mina kära vänner, ni får ha de super, och tack för alla kommentarer måste ja säga, en person är iaf extra duktig, han vet vem han är ^^ =)
hihi..
Men men, vi hörs snart igen;)
puss puss mina hjärtegull, Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0