Du ska vara borta i 6 veckor :'(

Ja precis, Tess, du bara åker bort till Thailand typ största delen av sommaren, hur fan ska ja klara mig själv här hemma?.. Med Emil, fine, de har ja inte problem me, men ändå, dig kan jag ju prata med allt om,hallåå lixom, så åker du bort till andra sidan jordklotet typ...
Du förstår inte hur mkt jag kommer sakna dig alltså. De kommer vara så jäkla tomt. Ja kommer inte kunna ringa hem till dig och fråga om vi ska hitta på något. Kan inte sitta och sms:a i timtatl om allt å inget. De blir inge slappande i trädgården eller någonting, hallååå, trååkigt utan dig hemma ju gumman.. så ja hoppas innerligt dem där 6 veckorna går snabbt... Ska försöka vara sysselsatt hela den tiden du e borta, så kanske de går snabbare ^^..
Man kan iaf hoppas..



Du ska vara borta i evigheter gumman...

Fatta tomt de kommer vara alltså, bläääää, vill inte tänka på de..

Kommentarer
Postat av: Tessi

naw sötaste, så lång tid e det inte (a)
Men jag kommer sakna dig så fucking mycket.. å tänk såhär: Du kan ringa vem som helst å fråga om ni kan hitta på ngt. ja kan inte ringa ngn å fråga de, ja måste hålla mig sysselsatt me min syster -_-' haha
Älskar dejj <3

2007-06-17 @ 11:22:03
URL: http://oboypulvret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0