Älskling <3

Du fattar inte hur mkt jag saknar dig Tess..
Personen jag kan prata med om allt är 1000 mil ifrån..
Fatta jobbigt..Snälla, jag hoppas dessa 5½ veckor går skit snabbt,f rö jag saknar dig så ja dör redan nuuu!!!..

Jag ska inte klaga iof, har de rätt skönt här hemma, men att inte kunna umgås med dig tar kål på mig...:/ <3
Jag får umgås me din inneboende hela tiden, hehe ;p
de ska ja inte klaga på heller men iaf;)

Saknar dig något enormt gumman..
Du är mitt allt
och jag älskar dig över allt annat <3
Tack för att du alltid ställer upp och finns <3


Kommentarer
Postat av: Tessiii

Saknar dejj oxa som fan emme <3
Iof har ja det super skont har nere a slipper tanka pa massa skit, men det e sant ja vill tanka me tillsammans me dejj a prata om det.
Att ja fick snakka me dejj i tele idag var hur kul som helst :D Saknade din rost xD
Okej, later som om vi e tillsammans men haha..
Saknar massor Emelie, du och jag till doden bastis <3

2007-06-20 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0