Tröttttt =)

Hejsan hej..
Inatt låg jag och pratade med J i telefon i 6 timmar, till klockan 5, då de av någon anledning bröts :/
Igår beställde jag biljetter ner till honom =) så nästa torsdag bär det av till Göteborg en vecka, fy fan vad underbart, hoppas jag iaf =)..
Lite nervös är man la, men de ordnar sig, hihi =)

Ska snart hoppa i duschen, äta lite å sen ska jag in och träffa S i stan halv 2 =).. Var bestämmt ett, men eftersom klockan blev så sent inatt så kände jag att halv 2 blev bättre, dock bestämde jag de när jag vaknade imorse, å inte kunde somna om, men men, de e skönt att slippa stressa iaf =)

Djurgården slog Gefle igår, ingen stor bedrift egentligen faktiskt, men men 3 sköna poäng, och vi ligger trea i tabellen nu, låter skapligt.. Jävla skit att dem tänker skicka iväg Concha, ja tror vi behöver honom men men, vi får hitta en annan mittfältare.. (tror han har den possitionen) :P
Btw, så vill jag supergärna gå på Djurgården - Hammarby derbyt i augusti igen, å denna gång ska vi krossa Hammarby , hahah =) Vi var ju tvungna att ge bajen lite poäng, dem låg ju så långt ner i tabellen ;)
Hehe skämt å sido, nä men vårt spel har inte funkat på senaste tiden, men men, påväg uppåt =)

Tycker synd om BP som ligger där nere i botten, och kommer ingen vart.. fan vilken skräll de hade varit om dem gick upp och vann, men den skrällen får vi nog vänta på, hehe =)

Jag kännner för att putta ner AIK till superettan igen, jag tycker dem hör hemma där, men men, AIK har TYVÄRR, blivit bättre igen, dock var vi för starka mot dem i derbyt för 2 månader sen typ, 3-1, haha jävla råttpack säger jag bara =)

Aja, nog snack om Fotboll..

Jag saknar min kära Tess borta i Thailand, de är lixom 3 veckor kvar innan du kmr hem, och jag håller på att dö utan dig, finns knappt något att göra alltså..
Bra nu iaf att jag har beställt biljett till göteborg så ja har något att sysselsätta mig med.. När jag kommer hem därifrån e de bara 6 dagar kvar innan du kommer hem =)
Längta till den 25 Juli <3

Men men, nu är de hoppa i duschen Taim =)

Puss och kram mina hjärtegull, jag älskar er (ni vet vilka ni är)

Passar på å ladda upp en bild på mig från i förrgår =)

image15
En vanlig Grillsöndag, kan man se ut sådär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0