Starkare än verkligheten

Jag trodde jag var starkare än såhär, bara av att se din ikon, att du är inloggad, får mig att må skit, men ändå, jag vågar inte ta bort dig, tänk om du skriver, men den chansen känns ju rätt långt bort.. :/

Jag skulle ju le idag, inte gråta, jag hade ju slutat gråta, jag skulle ju skratta å Le idag..

Jag trodde Jag var starkare än såhär

Ska de kännas såhär, varje gång jag loggar in på msn, och ser din ikon, som är inloggad? De kommer jag inte palla, men ändå vågar jag ju inte ta bort dig :/

Jag trodde jag skulle motså detta, att inte skriva till dig eller något, för de var ju ändå mitt sista sms jag skickade igårkväll, jag ska ju skita i dig nu är de tänkt. ,men hur j'''vla enkelt är de?.. De är inte enkelt alls.. De är bara förbannat jävla jobbigt, för jag vet att någon stanns där under ytan finns personen som jag blev kär i, eller?

Där under ytan finns killen jag blev kär i

Är jag för blind för att se något klart, eller har jag rätt... Är jag blind för att se att du egentligen bara är en främling för mig, eller har jag rätt i att den person jag blev kär i finns där, men han har bara gömt sig, han bangade ur??
Hur ska ja veta? För du pratar inte ens med mig :/

För blind för att se klart, se sanningen

Kommer jag någonsin få veta? Om jag vågar skriva, fast jag inte borde, svarar du då? Jag kommer inte klara av om du inte svarar, därför vet jag inte om jag vågar, eller ska, faaaan varför?

Några hjälper mig : (Men Emelie, du måste inse, de e är bara att gå vidare, men du måste acceptera dig själv, acceptera att de inte funkade denna gång, att du måste tillåta dig själv att gå vidare..
Gråt dina tårar, men spara dem hellre till någon som förtjänar dem..)

Någon som förtjänar dina tårar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0