Smile, Baby Smile

Ja, idag kommer jag fan le, eller iaf ikväll, för idag kommer älsklingen Tess hem <3

Du Inser inte hur mkt jag har saknat dig, och bara önskat att du ska komma hem... Vi båda har haft de svårt en tid nu, och vi har hjälpt varann så gott de går, trots att de e typ 800 mil Emellan Sverige och Thailand..

Förra året, sommaren, var du bborta 3½ vecka, och de va så jävla jobbigt, även om ja inte hade de så jobbigt hemma då, men jag saknade diig som faaan ändå..
Nu har du varit borta 5½ vecka, å fy faaaaaaan va de har varit jobbigt alltså..
Dels för att de varit sjukt lång tid, vi har tjafsat lite, men de löst sig, sen att både du och jag mått som vi mått från och till har varit en pärs.. så därför är de så jävla skönt att du kmr hem ikväll <3.. längtar så ja kan dööö <3

Ska åka hem till dig ikväll, vid typ nio, och vänta pååå dig.. och när jag ser dig, ska ja springa ut, å krama ihjäl dig, och typ kommer säkerligen gråååta som faaaaan :/ Men de e baraför att jag e så jävla glad att se dig, att ha dig hemma... Vilken lättnad jag kommer känna alltså <3..

Jag älskar dig Tess, de kommer jag alltid göra..
Vi har gått igenom  så jävla mkt, och ändå hittar vi alltid tillbaka till varann..
Du är min bästa vän, och de kommer du alltid vara..

ÄKTA VÄNSKAP KALLAS DE <3

Kommentarer
Postat av: Tessii

Nu e ja hemma alskling :D xD

2007-07-26 @ 08:40:17
URL: http://oboypulvret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0