Kärlekeeen <3

Jag trodde jag skiulle döö av lycka idag, Johan och hans kompis Fishii hade gjort en sång till mig, å fy fan va lycklig jag eee =)
Ni ska få smakprov på den delen Johan skrev alldeles själv..
Fyfan vad jag e förälskad i den killen alltså :






Du är tjejen i mina drömmar och mina tankar.
om du bara kunde höra hur mitt hjärta bara bankar,
för dig, du är så underbar och väldigt fin tjej.
Om du bara viste hur starka mina känslor är för dig.
Precis som ett läderband när du hamnar i min famn,
Så blir jag alldeles varm och sjunker ihop utan skamm
precis som vattnet i en spann.
Jag rinner ner och störtar som ett vattenfall
utan dig så faller tankarna isär, jag undrar vart du är
vill ju ha dig här, kan du inte förstå att jag älskar dig precis som du är.
Alla fina dofter alla fina minnen men vem kommer att öppna den grinden,
för kärlek respekt känslor o tankar.
Men det är bara du som får mig att falla.




Tack Johan, du betyder allt å lite till för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0