Helgen =)

Fredag
Jag unnade mig en utekväll me lite folks, de va skit skönt efter en veckas jobb..
Träffade H & P i Centralen, efter de gick vi till kungsan, men där va de inge drag, så vi stack tillbaka till centralen, påvägen träffade vi R och F =) stannade å pratade me dem ens tund, sen gick alla 4 till mc donalds å drack vatten å så ^^ =)
Sen efter en stuind kom M å A , så gick vi tillbakav till kungsan för M ville träffa en kille hon gilla där typ, gulliiiigt =)
A var tvungen att sticka tidigt så vi sa hej till henne, å sedan stack hela kompaniet till Centralen.. Enda vägen fram till Cetnralen från kungsan (väääääldigt långt *host*) pratade jag med en kille vid namn Majkel =) Han var skit sjysst, vi pratade om killar å avståndsföhållande å shit, å fan av han va klok alltså, hihi..
Sen efter de sa vi tack å hej till alla, å jag började min färd hemmåt..

Jag hade tidigare på kvällen lovar J att ja skulle ringa honom så de gjorde jag, å då "tvingade" han mig att hoppa av vid tekniska för att hälsa på honom. Men de blev inte barta en hälsning utan jag fick hänga med upp till honom, där satt vi i typ en halvtimme och lyssna på musik å snacka, sen vid strax innan 1 stack jag hem, å J stack på nån fest.. Suck:P
hehe på hemvägen ringde jag S, för att ja skulle slippa gå ensam å så, för de va läskigt..
Var hemma vid porten hemma kanske vid halv 2, men satt i en kvart å fortsatte snacak med S..
De va trevligt de =).. hehe..
När ja kom hem kolla jag på beyond the break, å skulle se slutet på föräldrafritt men ja somna haha, igen:P (somnade sist jag såg på föräldrafritt oxå)... ja får aldrig se den klart;):P

Lördag
Sov till ungefär halv 10, var skit trött.. Gick in till mormro och damsög, sen stack jag å E in till Gröna Lund, i spöregnet... (de fick ja sota för imorse, var skit förskyld)..
Vi skulle gå på Sommarkrysset, i spöööö regn =)
Jimmy Jansson, Charlotte Perelli, Fibes o Fibes, Sara Lövgren & Mikael Rickfors, OCH SJÄLVASTE AVRIL Lavinge, var där =)
Jimmy ÄÄÄÄÄGDE, käääär i hans lååååt:
Jag flyyyger högt över beerg å dal å sjööö.. Dit jag aldrig trott föruuut... ÖVERALLLT <3
något sånt där sjöng han, hahaha =)...
Efter det åkte jag å E, hem, å ja satte mig vid datan å lyssnade på musik å snacka me lite folk.
Halv 2 kunde jag inte hålla mina ögon öppna vid datan längre, så ja gick och la mig, trött som ett as.. Kändes som ja hade stenar hängande över ögonen xD
Sov till typ halv 12, lr nått sen =)

Söndag
Idag har jag inte gjort ett skit, jo sutttit vid datan å snackat med Tess i thailaaand =), hon har varit där 2 veckor bara, å ja saknar henne så sjukt mkt redan <3..KOM HEM GUMMAN <3
Ikväll blir de kanske grillningh för min del, annars stannar jag nog hemma å fixar å doinar..
Imorgon ska dem börja riva köket =), kanske måste hjälpa till lite =)
Aja, nu ska ja vara social på msn (som ja inte e just nu)... sen klockan 5 ska ja ringa P =)


Ha de bäst sötnosar, så hörs vi..
pusss & knull mina hjärtegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0