Göteborg idag <3

Hejsan hoppsan...

Eller det är inte så hejsan hoppsan, har fan inte sovit mkt inatt alltså... Vet inte om de har med att göra att jag är nervös lr att jag bara inte vänt om dygnet, och att ja g låg och pressade för att somna redan kl nio igårkväll, iaf, jag är inte speciellt pigg, men men, har en 7 timmars lång bussväg, förhoppningsvis kan man sova lite då!!..

Alltså, jag åker ner till J idag, å jag kan fortfarande inte fatta att de redan e torsdag, allt har gått så snabbt, ja beställde nyss biljetterna och ändå var de 1½vecka sen. Sheiβe..

Men men, jag kommer nog bli väldigt nervös när jag sätter mig på bussen, för först då kommer jag inse att jag är påväg ner till J ^^

Jag ska försöka ha så jävla trevligt som möjligt där nere, och ska jag vara ärlig, så är jag inte orolig att ja inte kommer ha det, för vafan, ja får ju umgås med J 24/7 typ.. haha fan vad jobbigt det låter, men så e det., stackars J :)

7 timmar på en bussresa, vad fan kan man göra då?.. Några förslag??..
här är några jag tänkte göra..

♥ Läsa Linsa kvällsbok 2 (Ettan är skit bra)
♥ Lyssna på mp3 (nyladdad med musik, jippieee
♥ Sms:a J, haha fast inte innan 12 då, då är jag elak xD <3
♥ Sova
♥ Lösa Sudoku (om de nu stavas så)
♥ Skriva några rader i min bok ^^ =)


Jaja, får se, de lär kanske bli någonting mer, vem vet, kanske hamnar vid en pratkvarn xD haha hope not :P

Men men, nu alla söta sötnosar, nu ska jag faktiskt ta å sminka mig och göra mig i ordning, för om 45 minuter ska jag bli skjutsad upp till mörby, och halv 9 bär de av till sveriges baksida,  och min söööööta sötnos <3 hehe..

Tjolahopp gummisnopp..

Glöm inte kondomen i sommar (detta gäller även mig) hahaha, vafaaan, vad tror folk om mig egentligen, lr ja, jag själv då?:P xD

pusssar <3 // Emelie aka Memlan



BTW, D,K är sååå sjukt snygg Idol - Ola att jag tror jag dööör, sluta, de e nite bra, har kännt dig hela livet, så fan sluta xD, inte vara lik en sånn snygging xD =)

Kommentarer
Postat av: Tessiiiii

Oh va kul du kommer ha :D:P
Melman? de va lange sen man horde det ^^
Ja vet Ola ar SNYGGAST i varlden typ ^^
vem e Dk?
(h)

2007-07-13 @ 18:04:46
URL: http://oboypulvret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0